Začetnik (A1): Izobraževalci na začetni ravni se zavedajo potenciala digitalnih tehnologij za izboljšanje pedagoške in poklicne prakse, vendar imajo z digitalnimi tehnologijami zelo malo stika ter jih uporabljajo predvsem za pripravo učnih ur, administracijo ali organizacijsko komuniciranje. Pri razširitvi uporabe ter prenosu svojih obstoječih digitalnih kompetenc na pedagoško področje potrebujejo vodenje in spodbudo.​

Sodelov@lnica – NIP računalništvo v 4. in 5. razredu

Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje NIP računalništvo v 4. in 5. razredu osnovne šole.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...

več...

Sodelov@lnica – Fakultativni pouk računalništva v OŠ

Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje fakultativnega pouka računalništva v osnovni šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...

več...
(Skupno število ogledov 532, od tega danes 1.)
Dostopnost