Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.

MOOC – Spletna predstavitev VIZ

Na množičnem spletnem tečaju Spletna predstavitev VIZ se bomo z nekaj vztrajnosti in dobre volje naučili postaviti spletno stran ali spletno predstavitev projektov oz. dejavnosti, s katerimi se ukvarjamo pri svojem delu. Ciljna skupina: vsi zaposleni v vzgoji in...

več...

Kolesarski izpit

Izvajanje kolesarskega izpita je lahko velik izziv tako za mentorje, kot tudi za učence. Da bodo vtisi ostali v lepem spominu je zaželjeno, da se mentorji predhodno srečajo z okoljem kjer se izvaja kolesarski izpit. Zato smo pripravili delavnico na kateribodo...

več...

Interaktivni gradniki H5P

Orodje H5P omogoča izdelavo interaktivnih vsebin, kot so interaktivni video, kvizi, časovni trak, predstavitve, igre spomina, kartice z vprašanji itd. Na delavnici boste spoznali različne H5P aktivnosti in njihov namen uporabe. Spoznali boste okolja, kjer lahko...

več...
(Skupno število ogledov 296, od tega danes 1.)
Dostopnost