Izobraževalci za izboljšanje svojih poklicnih dejavnosti na ravni strokovnosti uporabljajo nabor digitalnih tehnologij samozavestno, ustvarjalno in kritično. Digitalne tehnologije za določene situacije izbirajo namensko ter poskušajo razumeti prednosti in pomanjkljivosti različnih digitalnih strategij. So radovedni in odprti novim zamislim, saj se zavedajo, da obstaja še veliko stvari, ki jih še niso preizkusili. Preizkušanje uporabljajo kot sredstvo za širitev, organizacijo ter utrjevanje svojih strategij. Pri inovacijah praks predstavljajo hrbtenico vsake izobraževalne organizacije.

Sodelov@lnica – NIP računalništvo v 4. in 5. razredu

Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje NIP računalništvo v 4. in 5. razredu osnovne šole.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...

več...

Sodelov@lnica – Fakultativni pouk računalništva v OŠ

Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje fakultativnega pouka računalništva v osnovni šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...

več...
(Skupno število ogledov 160, od tega danes 1.)
Dostopnost