Izobraževalci za izboljšanje svojih poklicnih dejavnosti na ravni strokovnosti uporabljajo nabor digitalnih tehnologij samozavestno, ustvarjalno in kritično. Digitalne tehnologije za določene situacije izbirajo namensko ter poskušajo razumeti prednosti in pomanjkljivosti različnih digitalnih strategij. So radovedni in odprti novim zamislim, saj se zavedajo, da obstaja še veliko stvari, ki jih še niso preizkusili. Preizkušanje uporabljajo kot sredstvo za širitev, organizacijo ter utrjevanje svojih strategij. Pri inovacijah praks predstavljajo hrbtenico vsake izobraževalne organizacije.

Šole z italijanskim učnim jezikom – Scuole con lingua d’insegnamento italiana

Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem v šolah z italijanskim učnim jezikom, objavi strokovnih  gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...

več...
(Skupno število ogledov 160, od tega danes 1.)
Dostopnost