Digitalne kompetence izobraževalcev se izražajo skozi njihove zmožnosti rabe digitalnih tehnologij ne le za izboljšanje poučevanja, temveč tudi za strokovno komuniciranje s sodelavci, učenci, starši in drugimi deležniki z namenom osebnega strokovnega razvoja kot tudi skupnih koristi ter stalnih inovacij organizacije in učiteljskega poklica. To je cilj kompetenc področja 1.

Posnamem in delim razlago učne teme/vsebine z Active Presenter

Na posnetku e-urice so prikazane možnosti  didaktične uporabe aplikacije orodja Active Presenter za snemanje učnih vsebin, navodil…raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...

več...

Vizualne predstavitve s Canvo kot dokaz o učenju

Na posnetku e-urice so prikazane možnosti  didaktične uporabe aplikacije Canva za pridobivanje vizualnih predstavitev kot dokazov učenja.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...

več...

Sodelujmo, kjerkoli in kadarkoli: Digitalna tehnologija v podporo vsem – v živo in na daljavo

Na posnetku e-urice so prikazane možnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalna tehnologija pri izpeljavi sodelovalnih oblik učenja pri kombinirani izvedbi pouka. smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja  Izvajalec:...

več...

Vključenost učenca v vse faze učenja in poučevanja: Formativno spremljanje v podporo učenju – v živo in na daljavo

Na posnetku e-urice je podan  uvid v organizacijo  in vodenje razreda s podporo digitalnih tehnologij, pri čemer je poudarjena  vloga vsakega učenca v vseh fazah učenja. Prikazan je primer načrtovanja učnega sklopa, ki izhaja iz vprašanja Kje je učenec v tem trenutku...

več...
(Skupno število ogledov 1.427, od tega danes 1.)
Dostopnost