V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov/katalogov znanj za kemijo, ki so vezani  na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih kompetenc pri predmetu kemija. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu kemija je podan: pregled izbranih (možnih) dejavnosti učencev/dijakov z osmišljeno uporabo digitalne tehnologije pri predmetu kemija, napotki za uporabo digitalnih tehnologij pri učenju in  vrednotenju, za učenje z e-gradivi in i-učbeniki v različnih izvedbenih oblikah, za eksperimentalno delo/eksperimentalnoraziskovalno delo/učenje z raziskovanjem, za razvijanje prostorskih predstav pri kemiji, izvajanje projektno sodelovalnega dele (PSD) in za izobraževanje na daljavo. Podan je nabor uporabnih prosto dostopnih aplikacij z opisi, ki so lahko v pomoč pri pouku kemije, za digitalno komuniciranje in sodelovanje, uporabo in izdelavo digitalnih vsebin.

raziskovanje digitalnih možnosti, prilagoditev digitalnih virov učnemu okolju, strateška uporaba interaktivnih virov, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja, strateška in namenska izboljšava poučevalne prakse, raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, spodbujanje učencev k uporabi digitalnih tehnologij, vpeljava dejavnosti za spodbujanje digitalnih kompetenc učencev

Avtorji vira:

Andreja Bačnik, Anita Poberžnik

 Povezava do vira: https://www.zrss.si/pdf/DTsmernice_kemija.pdf

(Skupno število ogledov 43, od tega danes 1.)
Dostopnost