Vrednotenje lahko spodbuja ali ovira inovacije v izobraževanju. Pri integraciji digitalnih tehnologij v procese učenja in poučevanja moramo upoštevati načine, kako lahko z digitalnimi tehnologijami izboljšamo obstoječe strategije vrednotenja. Obenem moramo upoštevati tudi to, kako jih lahko uporabimo za ustvarjanje ali spodbujanje inovativnih pristopov vrednotenja. Digitalno kompetentni izobraževalci bi morali znati uporabljati digitalne tehnologije za vrednotenje tako, da upoštevajo ta dva cilja.

Raba digitalnih tehnologij v izobraževanju, bodisi za namene vrednotenja, učenja, administracije ali druge, pomeni tudi to, da je vsakemu posamezniku na voljo zelo veliko podatkov. Analiza in razlaga teh podatkov ter njihova raba pri sprejemanju odločitev postajajo poleg analize standardnih dokazov o učenčevem vedenju vse pomembnejši vidiki izobraževanja.

Hkrati lahko digitalne tehnologije omogočijo neposredno spremljanje učenčevega napredka, poenostavijo izmenjavo povratnih informacij ter izobraževalcem zagotovijo načine za vrednotenje in prilagajanje njihovih strategij poučevanja.

Bogatim posnetke razlage z interaktivnimi elementi, ki spodbujajo miselno aktivnost-učenje

Na posnetku e-urice so prikazane možnosti  didaktične uporabe orodja H5P v skladu s področji DigComp 2.1 in DigCompEdu.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec:  ZRSŠ Povezava do prijave:...

več...

Posnamem in delim razlago učne teme/vsebine z Active Presenter

Na posnetku e-urice so prikazane možnosti  didaktične uporabe aplikacije orodja Active Presenter za snemanje učnih vsebin, navodil…raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...

več...

Vizualne predstavitve s Canvo kot dokaz o učenju

Na posnetku e-urice so prikazane možnosti  didaktične uporabe aplikacije Canva za pridobivanje vizualnih predstavitev kot dokazov učenja.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...

več...

Sodelujmo, kjerkoli in kadarkoli: Digitalna tehnologija v podporo vsem – v živo in na daljavo

Na posnetku e-urice so prikazane možnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalna tehnologija pri izpeljavi sodelovalnih oblik učenja pri kombinirani izvedbi pouka. smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja  Izvajalec:...

več...

Vključenost učenca v vse faze učenja in poučevanja: Formativno spremljanje v podporo učenju – v živo in na daljavo

Na posnetku e-urice je podan  uvid v organizacijo  in vodenje razreda s podporo digitalnih tehnologij, pri čemer je poudarjena  vloga vsakega učenca v vseh fazah učenja. Prikazan je primer načrtovanja učnega sklopa, ki izhaja iz vprašanja Kje je učenec v tem trenutku...

več...
(Skupno število ogledov 451, od tega danes 1.)
Dostopnost