Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.
Seminar za upravljanje znanja s poudarkom na kompetenčnem področju vodenja in podpore učencem
Namen seminarja je razvoj praktičnih veščin in poglobljenega razumevanja vzgojno-izobraževalnih konceptov ter nadgradnja sposobnosti strokovnih delavcev za pripravo dejavnosti, s katerimi učenci razvijajo oz. pridobivajo digitalne kompetence. Udeleženci...
Seminar za upravljanje znanja s poudarkom na kompetenčnem področju opolnomočenja učencev
Namen seminarja je razvoj praktičnih veščin in poglobljenega razumevanja vzgojno-izobraževalnih konceptov ter razvoj digitalnih kompetenc, s katerimi strokovni delavec uporablja digitalne tehnologije za spodbujanje aktivnega vključevanja učencev v učni proces in...
Seminar za upravljanje znanja s poudarkom na kompetenčnem področju vrednotenja
Namen seminarja je razvoj praktičnih veščin in poglobljenega razumevanja vzgojno-izobraževalnih konceptov ter razvoj digitalnih kompetenc, s katerimi strokovni delavci, s pomočjo digitalnih tehnologij, izboljšajo obstoječe strategije vrednotenja znanja. Digitalne...
Seminar za upravljanje znanja s poudarkom na kompetenčnem področju poučevanja in učenja
Namen seminarja je razvoj praktičnih veščin in poglobljenega razumevanja vzgojno-izobraževalnih konceptov ter razvoj digitalnih kompetenc, s katerimi strokovni delavci s pomočjo digitalnih tehnologij podprejo ter izboljšajo svoje strategije poučevanja in učenja....
Seminar za upravljanje znanja s poudarkom na kompetenčnem področju digitalnih virov
Namen seminarja je razvoj praktičnih veščin in poglobljenega razumevanja vzgojno-izobraževalnih konceptov ter razvoj digitalnih kompetenc, s katerimi strokovni delavci učinkoviteje upravljajo znanje. Strokovni delavci se bodo naučili učinkovito izbirati digitalne vire...
1. teden digitalnega izobraževanja
Teden digitalnega izobraževanja prinaša 5 brezplačnih izobraževalnih večerov na daljavo. Osrednja tema vseh večerov bo vodenje in podpora učečim se pri pridobivanju digitalnih kompetenc. Usposabljanje bo potekalo na daljavo vsak dan od 21. 11. 2022 do 25. 11. 2022 v...
Ali znamo izkoristiti pouk na prostem?
Na posnetku e-urice so predstavljene značilnosti pouka na prostem v primerjavi s poukom v učilnici. Prikazane so izvedbe dejavnosti v posameznih fazah pouka na prostem ter kako izpeljati dejavnosti pouka na prostem z učenci vključeni v pouk na daljavo.[iframe...
Spletne ankete za zbiranje in obdelavo podatkov ter razvijanje podatkovne pismenosti
V posnetku e-urice je na primeru spletnega orodja 1KA predstavljena didaktična uporaba spletnih anket. Prikazano je, kako glede na namen pridobivanja podatkov izbirati med različnimi tipi vprašanj in kako ob zbranih podatkih izbrati vrsto prikaza računalniško...
Spremljam in povratno informiram v realnem času
V posnetku e-urice je predstavljeno nekaj rešitev/možnosti za spremljanje in povratno informiranje učencev v realnem času. Prikazana sta dva primera iz prakse v spletnem orodju Nearpod. Predstavljenih je nekaj osnovnih navodil za delo ter možnosti za načrtovanje in...
“Ozvočene” dejavnosti za učence na daljavo
V posnetku e-urice so predstavljene dejavnosti, ki omogočajo delo na daljavo, v primeru, ko učencem podajamo zvočna navodila, zvočne povratne informacije. Posebna pozornost je namenjena orodjem in okoljem, primernim za mlajše učence. Prikazani so primeri krajših...