Izobraževalci na ravni vodenja pri rabi digitalnih tehnologij sledijo doslednemu ter celovitemu pristopu za izboljšanje pedagoških in poklicnih praks. Pri tem uporabljajo širok nabor digitalnih strategij, med katerimi znajo izbrati najustreznejšo glede na vsako posamezno situacijo. O svojih praksah stalno razmišljajo ter jih nadgrajujejo. Sodelujejo z drugimi izobraževalci ter tako sledijo razvoju novosti in novim zamislim. So vir navdiha za druge ter nanje prenašajo svoje znanje.
Matematika – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo matematiko v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Ko postane geografija uporabna
Na seminarju se bodo učitelji geografije in katerekoli stroke, ki lahko pri svojem delu uporabijo prostorske informacije ali se z učenci podajajo na ekskurzije, seznanili z uporabo različnih spletnih in mobilnih geoinformacijskih aplikacij, spoznali bodomožnosti...
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV Z ORODJEM SCRATCH IN RAZVIJANJE RAČUNALNIŠKEGA MIŠLJENJA
Program je namenjen vsem učiteljem, ki bi radi razvijali zmožnost reševanja problemov s pomočjo računalnika. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Na seminarju bomo prikazali kako učitelj pripravi...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu KEMIJA
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov/katalogov znanj za kemijo, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih kompetenc pri predmetu kemija. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Razvijanje zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijami
V smernicah za razvijanje zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijam so opredeljeni gradniki zmožnosti reševanja avtentičnih problemov ter za posamezno obdobje vzgojno-izobraževalnega procesa z opisniki opredeljena raven doseganja zmožnosti...