Izobraževalci na ravni raziskovanja se zavedajo potenciala digitalnih tehnologij in želijo poglobiti svoje znanje ter tako izboljšati pedagoško in poklicno prakso. Digitalne tehnologije so začeli uporabljati na določenih področjih digitalnih kompetenc, vendar pri tem ne uporabljajo celovitega ali doslednega pristopa, zato potrebujejo spodbudo, vpogled ter navdih na primer tako, da sledijo izobraževalcem in njihovemu vodenju v okviru sodelovanja ter izmenjave praks.
“Ozvočene” dejavnosti za učence na daljavo
V posnetku e-urice so predstavljene dejavnosti, ki omogočajo delo na daljavo, v primeru, ko učencem podajamo zvočna navodila, zvočne povratne informacije. Posebna pozornost je namenjena orodjem in okoljem, primernim za mlajše učence. Prikazani so primeri krajših...
Pomen sodelovanja in komunikacije v digitalnih okoljih v vrtcih
Na posnetku e-urice so predstavljene možnosti uporabe digitalnih okolij za komunikacijo in sodelovanje v vrtcu ter o možnostih uporabe digitalnih tehnologij v procesih sodelovanja tudi s starši. Na primeru konkretne dejavnosti je prikazana je uporaba izbrane...
Kako vem, kateri digitalni vir je uporaben in resničen?
Na posnetku e-urice so predstavljene možnosti, kako preverimo verodostojnost in zanesljivost digitalnih virov.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenjaIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave: https://video.arnes.si/watch/B1cfYENYRKcf
Prihranite čas pri preverjanju znanja učencev/dijakov
Na posnetku e-urici so predstavljene možnosti uporabe digitalne tehnologije za preverjanje znanja s poudarkom upoštevanja taksonomskih ravni, podajanja učinkovite povratne informacije za učeče se in možnostih zajema informacij za učitelja za načrtovanje...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične možnosti H5P v spletni učilnici Moodle, ki omogoča preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase...raziskovanje načinov digitalnega...
Bogatim posnetke razlage z interaktivnimi elementi, ki spodbujajo miselno aktivnost-učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe orodja H5P v skladu s področji DigComp 2.1 in DigCompEdu.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Posnamem in delim razlago učne teme/vsebine z Active Presenter
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije orodja Active Presenter za snemanje učnih vsebin, navodil…raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Vizualne predstavitve s Canvo kot dokaz o učenju
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije Canva za pridobivanje vizualnih predstavitev kot dokazov učenja.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujanje dobrega počutja vseh učencev
Na posnetku e-urice je predstavljen pomen dobrega počutja za vse učeče se. Prikazane so aktivnosti s podporo digitalne tehnologije, ki jih lahko za dobro počutje uporabimo tako pri sebi kot pri učečih se, prilagojeno in odvisno glede na njihovo zrelost, starost in...
Vključenost učenca v vse faze učenja in poučevanja: Formativno spremljanje v podporo učenju – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice je podan uvid v organizacijo in vodenje razreda s podporo digitalnih tehnologij, pri čemer je poudarjena vloga vsakega učenca v vseh fazah učenja. Prikazan je primer načrtovanja učnega sklopa, ki izhaja iz vprašanja Kje je učenec v tem trenutku...