

Izobraževalci na ravni raziskovanja se zavedajo potenciala digitalnih tehnologij in želijo poglobiti svoje znanje ter tako izboljšati pedagoško in poklicno prakso. Digitalne tehnologije so začeli uporabljati na določenih področjih digitalnih kompetenc, vendar pri tem ne uporabljajo celovitega ali doslednega pristopa, zato potrebujejo spodbudo, vpogled ter navdih na primer tako, da sledijo izobraževalcem in njihovemu vodenju v okviru sodelovanja ter izmenjave praks.
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu nemščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu nemščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet tuj jezik 1- angleščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu tuj jezik 1 – angleščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu tuj jezik 1-angleščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet tuj jezik 1- angleščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu biologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu biologija je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet biologijav osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika je podan pregled ciljev učnega načrta za predmet domovinska in državljanska kultura in etika, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu psihologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu psihologija so podani napotki za uporabo digitalne tehnologije za izgradnjo poglobljenega razumevanja in zmožnosti uporabe psiholoških spoznanj ter razvoja kompetenc in prečnih veščin. V poglavju didaktični...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu informatika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu informatika je podan pregled ciljev učnega načrta znanj za predmet informatika gimanziji, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu fizika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu fizika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet fizika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu slovenščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu slovenščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet slovenščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih šport in športna
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetih šport in športna vzgoja je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmete šport in športna vzgoja v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu gospodinjstvo
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu gospdinjstvo je podan pregled ciljev učnega načrta pri predmetu gopodinjstvo v osnovni šoli, ki so vezani na uporaboin vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...