Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.

NAČRTOVANJE, PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA PRI POUKU V RAZREDU IN NA DALJAVO (RABA DIGITALNIH TEHNOLOGIJ PRI POUKU ANGLEŠČINE)

Seminar je namenjen učiteljem angleščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo in na daljavo. Program omogoča nadgradnjo specialno-didaktičnih vsebin (načrtovanje, preverjanje in ocenjevanje) in spoznavanje ter preiskušanje digitalnih orodji za...

več...
(Skupno število ogledov 307, od tega danes 1.)
Dostopnost