Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.
RAZVIJANJE PODATKOVNE PISMENOSTI
Seminar je namenjen učiteljem matematike in učiteljem računalništva in informatike v OŠ in v srednješolskih programih ter strokovnim delavcem za organiziranje in izvajanje računalniško-informativnih dejavnosti. Program v obsegu 24 ur, poteka kombinirano v živo in na...
NAČRTOVANJE, PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA PRI POUKU V RAZREDU IN NA DALJAVO (RABA DIGITALNIH TEHNOLOGIJ PRI POUKU ANGLEŠČINE)
Seminar je namenjen učiteljem angleščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo in na daljavo. Program omogoča nadgradnjo specialno-didaktičnih vsebin (načrtovanje, preverjanje in ocenjevanje) in spoznavanje ter preiskušanje digitalnih orodji za...
RAZVIJANJE ZMOŽNOSTI DIGITALNEGA BRANJA
Seminar je namenjen učiteljem razrednega pouka. Program v obsegu 8 ur, poteka na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: spoznali pristope k razvijanju medijske pismenosti z vidika zmožnosti digitalnega branja učencev razredne stopnje in razvoja...
KAKO UČENCE USPOSOBITI ZA ODGOVOREN IN KRITIČEN ODNOS DO MEDIJSKIH VSEBIN
Seminar je namenjen učiteljem v osnovni šoli, učiteljem izbirnega predmeta vzgoja za medije in izbirnega predmeta državljanska kultura. Program v obsegu 8 ur poteka v živo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: razmišljali o vlogi medijev in informacijskih...
POUČUJMO KEMIJSKE REAKCIJE ANALOGNO IN DIGITALNO
Seminar je namenjen učiteljem kemije v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 8 ur in samostojno na daljavo V primeru poslabšanih zdravstvenih razmer zaradi okužb s SARS-CoV-2 se lahko v celoti izvaja na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: celostno...
INDIVIDUALIZACIJA IN DIFERENCIACIJA V UČNEM PROCESU PRI LIKOVNI UMETNOSTI
Seminar je namenjen učiteljem likovne umetnosti v osnovni in srednji šoli ter učiteljem razrednega pouka. Program v obsegu 8 ur, poteka kombinirano v živo in samostojno na daljavo v spletni učilnici Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: se seznanili s...
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV S SMISELNO RABO DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Seminar je namenjen vzgojiteljem v vrtcih, učiteljem v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 16 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Sestavljen je iz treh delov. Prvi del del seminarja poteka v živo, drugi del poteka kot...
UČINKOVITO POUČEVANJE NEMŠČINE S PODPORO DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Seminar je namenjen učiteljem nemščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 8 ur, poteka individualno na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: spoznali možnosti digitalne tehnologije za bolj učinkovit pouk nemščine izmenjali izkušnje pri uporabi...
MOOC – Moja digitalna identiteta
Vsi učitelji smo v zadnjem času bili prisiljeni v polni meri uporabljati informacijske tehnologije. Uporabljali smo različna orodja in vire. Številni uporabljajo nove rešitve že leta, pa se vseeno lahko znajdejo v zadregi, ko je potrebno odgovoriti na nekatere osnovna...
MOST (MOOC) – Varna raba interneta in naprav
Spletni tečaj MOST-V obravnava tematiko spletne varnosti in varne uporabe IKT. Udeleženci bodo s pomočjo gradiv in videoposnetkov spoznali, kje se skrivajo na nevarnosti na spletu, kako poskrbeti za svojo zasebnost pri uporabi različnih storitevter kaj lahko storimo...