Izobraževalci za izboljšanje svojih poklicnih dejavnosti na ravni strokovnosti uporabljajo nabor digitalnih tehnologij samozavestno, ustvarjalno in kritično. Digitalne tehnologije za določene situacije izbirajo namensko ter poskušajo razumeti prednosti in pomanjkljivosti različnih digitalnih strategij. So radovedni in odprti novim zamislim, saj se zavedajo, da obstaja še veliko stvari, ki jih še niso preizkusili. Preizkušanje uporabljajo kot sredstvo za širitev, organizacijo ter utrjevanje svojih strategij. Pri inovacijah praks predstavljajo hrbtenico vsake izobraževalne organizacije.
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu gospodinjstvo
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu gospdinjstvo je podan pregled ciljev učnega načrta pri predmetu gopodinjstvo v osnovni šoli, ki so vezani na uporaboin vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu zgodovina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu zgodovina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu zgodovina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije v vrtcu
Smernice za uporabo digitalne tehnologije v vrtcu usmerjajo strokovne delavce, na kaj naj bodo pozorni ob vse večji rabi digitalne tehnologije v vrtcu. Opredeljujejo tudi strokovne podlage in priporočila za vključevanje digitalne tehnologije v vzgojno-izobraževalno...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu likovna umetnost/likovno snovanje
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Likovna umetnost/likovno snovanje je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Likovna umetnost/likovno snovanje v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu matematika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Matematika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Matematika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu geografija
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih glasbena umetnost v osnovni šoli in glasba v gimnaziji
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Matematika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Matematika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu francoščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov za francoščino v OŠ in GIM, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne tehnologije je...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri RAZREDNEM POUKU
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov slovenščine, matematike, spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, družbe, športa, likovne umetnosti in glasbene umetnosti področja razrednega pouka, ki so vezani na uporabo...
RAZUMEVANJE IN UPORABA UMETNE INTELIGENCE V ŠOLI
Seminar je namenjen učitelji računalništva in informatike ter vseh, ki jih zanima področje umetne inteligence. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci bodo na seminarju spoznali aplikacije za...