Izobraževalci za izboljšanje svojih poklicnih dejavnosti na ravni strokovnosti uporabljajo nabor digitalnih tehnologij samozavestno, ustvarjalno in kritično. Digitalne tehnologije za določene situacije izbirajo namensko ter poskušajo razumeti prednosti in pomanjkljivosti različnih digitalnih strategij. So radovedni in odprti novim zamislim, saj se zavedajo, da obstaja še veliko stvari, ki jih še niso preizkusili. Preizkušanje uporabljajo kot sredstvo za širitev, organizacijo ter utrjevanje svojih strategij. Pri inovacijah praks predstavljajo hrbtenico vsake izobraževalne organizacije.
UČENJE MATEMATIKE, RAČUNALNIŠTVA IN NARAVOSLOVJA V OŠ Z MINECRAFTOM
Seminar je namenjen učiteljem matematike, naravoslovnih predmetov in računalništva v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci se usposobijo uporabo Minecraft za reševanje...
ŠOLSKI PROJEKTI IN MERITVE V Z MICRO:BITOM
Seminar je namenjen učiteljem računalništva, informatike, TIT in naravoslovja. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci se usposobijo za samostojno izvajanje šolskih projektov z vključevanjem...
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV Z ORODJEM SCRATCH IN RAZVIJANJE RAČUNALNIŠKEGA MIŠLJENJA
Program je namenjen vsem učiteljem, ki bi radi razvijali zmožnost reševanja problemov s pomočjo računalnika. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Na seminarju bomo prikazali kako učitelj pripravi...
RAZVIJANJE PODATKOVNE PISMENOSTI
Seminar je namenjen učiteljem matematike in učiteljem računalništva in informatike v OŠ in v srednješolskih programih ter strokovnim delavcem za organiziranje in izvajanje računalniško-informativnih dejavnosti. Program v obsegu 24 ur, poteka kombinirano v živo in na...
NAČRTOVANJE, PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA PRI POUKU V RAZREDU IN NA DALJAVO (RABA DIGITALNIH TEHNOLOGIJ PRI POUKU ANGLEŠČINE)
Seminar je namenjen učiteljem angleščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo in na daljavo. Program omogoča nadgradnjo specialno-didaktičnih vsebin (načrtovanje, preverjanje in ocenjevanje) in spoznavanje ter preiskušanje digitalnih orodji za...
RAZVIJANJE ZMOŽNOSTI DIGITALNEGA BRANJA
Seminar je namenjen učiteljem razrednega pouka. Program v obsegu 8 ur, poteka na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: spoznali pristope k razvijanju medijske pismenosti z vidika zmožnosti digitalnega branja učencev razredne stopnje in razvoja...
KAKO UČENCE USPOSOBITI ZA ODGOVOREN IN KRITIČEN ODNOS DO MEDIJSKIH VSEBIN
Seminar je namenjen učiteljem v osnovni šoli, učiteljem izbirnega predmeta vzgoja za medije in izbirnega predmeta državljanska kultura. Program v obsegu 8 ur poteka v živo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: razmišljali o vlogi medijev in informacijskih...
POUČUJMO KEMIJSKE REAKCIJE ANALOGNO IN DIGITALNO
Seminar je namenjen učiteljem kemije v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 8 ur in samostojno na daljavo V primeru poslabšanih zdravstvenih razmer zaradi okužb s SARS-CoV-2 se lahko v celoti izvaja na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: celostno...
INDIVIDUALIZACIJA IN DIFERENCIACIJA V UČNEM PROCESU PRI LIKOVNI UMETNOSTI
Seminar je namenjen učiteljem likovne umetnosti v osnovni in srednji šoli ter učiteljem razrednega pouka. Program v obsegu 8 ur, poteka kombinirano v živo in samostojno na daljavo v spletni učilnici Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: se seznanili s...
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV S SMISELNO RABO DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Seminar je namenjen vzgojiteljem v vrtcih, učiteljem v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 16 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Sestavljen je iz treh delov. Prvi del del seminarja poteka v živo, drugi del poteka kot...