Izobraževalci za izboljšanje svojih poklicnih dejavnosti na ravni strokovnosti uporabljajo nabor digitalnih tehnologij samozavestno, ustvarjalno in kritično. Digitalne tehnologije za določene situacije izbirajo namensko ter poskušajo razumeti prednosti in pomanjkljivosti različnih digitalnih strategij. So radovedni in odprti novim zamislim, saj se zavedajo, da obstaja še veliko stvari, ki jih še niso preizkusili. Preizkušanje uporabljajo kot sredstvo za širitev, organizacijo ter utrjevanje svojih strategij. Pri inovacijah praks predstavljajo hrbtenico vsake izobraževalne organizacije.
UČINKOVITO POUČEVANJE NEMŠČINE S PODPORO DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Seminar je namenjen učiteljem nemščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 8 ur, poteka individualno na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: spoznali možnosti digitalne tehnologije za bolj učinkovit pouk nemščine izmenjali izkušnje pri uporabi...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
Posnetek e-urice predstavlja možnosti uporabe H5P v spletni učilnici Moodle, za preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase. Vsebina podpira razvijanje kompetence 2.2 izdelovanje in...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu KEMIJA
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov/katalogov znanj za kemijo, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih kompetenc pri predmetu kemija. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Razvijanje zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijami
V smernicah za razvijanje zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijam so opredeljeni gradniki zmožnosti reševanja avtentičnih problemov ter za posamezno obdobje vzgojno-izobraževalnega procesa z opisniki opredeljena raven doseganja zmožnosti...
Pridobivanje raznovrstnih dokazov o učenju in znanju pri pouku na daljavo
Na seminarju udeleženci načrtujejo raznolike učne dejavnosti s smiselnim vključevanjem digitalnih tehnologij v pouk in za učenje na daljavo. Preko dejavnosti na seminarju udeleženci razmišljajo kaj učitelju in učencu omogočajo raznolike učne izkušnje in kaj vodi...
Načrtovanje raznolikih učnih izkušenj za pouk na daljavo
Na seminarju udeleženci načrtujejo raznolike učne dejavnosti s smiselnim vključevanjem digitalnih tehnologij v pouk in za učenje na daljavo. Preko dejavnosti na seminarju udeleženci razmišljajo kaj učitelju in učencu omogočajo raznolike učne izkušnje in kaj vodi...