Izobraževalci za izboljšanje svojih poklicnih dejavnosti na ravni strokovnosti uporabljajo nabor digitalnih tehnologij samozavestno, ustvarjalno in kritično. Digitalne tehnologije za določene situacije izbirajo namensko ter poskušajo razumeti prednosti in pomanjkljivosti različnih digitalnih strategij. So radovedni in odprti novim zamislim, saj se zavedajo, da obstaja še veliko stvari, ki jih še niso preizkusili. Preizkušanje uporabljajo kot sredstvo za širitev, organizacijo ter utrjevanje svojih strategij. Pri inovacijah praks predstavljajo hrbtenico vsake izobraževalne organizacije.
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu tehnika in tehnologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu tehnika in tehnologija je podan pregled ciljev učnega načrta za predmet tehnika in tehnologija osnovni šoli, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu nemščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu nemščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet tuj jezik 1- angleščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu tuj jezik 1 – angleščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu tuj jezik 1-angleščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet tuj jezik 1- angleščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu biologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu biologija je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet biologijav osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika je podan pregled ciljev učnega načrta za predmet domovinska in državljanska kultura in etika, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu psihologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu psihologija so podani napotki za uporabo digitalne tehnologije za izgradnjo poglobljenega razumevanja in zmožnosti uporabe psiholoških spoznanj ter razvoja kompetenc in prečnih veščin. V poglavju didaktični...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu informatika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu informatika je podan pregled ciljev učnega načrta znanj za predmet informatika gimanziji, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu fizika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu fizika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet fizika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu slovenščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu slovenščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet slovenščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih šport in športna
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetih šport in športna vzgoja je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmete šport in športna vzgoja v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani...