Izobraževalci se trenutno soočajo z obilico digitalnih (izobraževalnih) virov, ki jih lahko uporabijo pri poučevanju. Ena od ključnih kompetenc vsakega izobraževalca je, da sprejme to raznovrstnost, učinkovito izbere vire, ki najbolj ustrezajo učnim ciljem, skupini učencev in načinu poučevanja, organizira vsa zbrana gradiva, vzpostavi povezave ter spremeni, doda in sam razvije digitalne vire, ki podpirajo njegovo poučevanje. Obenem se mora zavedati, kaj pomeni odgovorna raba in upravljanje digitalnih vsebin. Pri rabi, poustvarjanju in deljenju virov mora upoštevati pravila o avtorskih pravicah ter zaščititi občutljive vsebine in podatke, kot so digitalni izpiti ali ocene učencev.
To kompetenco dopolnjujejo kompetence 3.2, 3.3 in 3.4, ki poudarjajo, da je pravi potencial digitalnih tehnologij v preusmeritvi pozornosti z učitelja kot vodje procesa poučevanja na v učenca usmerjeno poučevanje. S tem postane digitalno kompetenten izobraževalec mentor in vodja učencev pri njihovih postopoma vedno bolj samostojnih učnih prizadevanjih, kar pomeni, da zna najti nove, z digitalnimi tehnologijami podprte načine zagotavljanja vodenja in podpore učencem, tako samostojno kot v sodelovanju z drugimi (3.2), ter vpeljati, podpreti in spremljati samostojne (3.4) in skupinske (3.3) učne aktivnosti.
MOOC – Interaktivne vsebine H5P
Na spletnem tečaju Interaktivne vsebine H5P boste spoznali različne tipe interaktivnih vsebin in pripravili vsebine za lastne potrebe. Z orodjem H5P boste izdelali interaktivne vsebine, kot so interaktivni video, časovni trak, predstavitve, igrespomina, kvize, razne...
Enostavne spletne ankete
Na delavnici boste spoznali sistem za spletno anketiranje kot hiter, učinkovit, zanesljiv, ekonomičen in praktičen sistem za evalviranje dela ali pouka na šoli. Pri delu na daljavo boste izdelali lastno anketo (npr. merjenje klime v razredu, načini učenja, mobilni...
Kvizi v spletnih učilnicah
Na delavnici boste spoznali namen uporabe kvizov, ustvarjanje kvizov in urejanje nastavitev. Naučili se boste ustvariti kviz z različnimi tipi vprašanj. Spoznali boste tudi, kako lahko naredite izvoz/uvoz zbirke vprašanj. Na delavnico se lahko prijavite samo z...
Uporaba splet.arnes.si
Na delavnici boste spoznali kako lahko hitro in enostavno izdelate: spletne strani, spletne predstavitve projektov, spletne dnevnike oz. bloge. Vsebinsko in grafično boste dopolnili svoje spletno mesto. Na delavnico se lahko prijavite samo z AAI-računom, ki vam ga...
E-listovnik
Na delavnici boste ob sprotni razlagi aktivno izpolnjevali, ustvarjali in urejali svoj e-listovnik. Predvideva se, da imate možnost prijave z AAI-računom. Pri delu boste spoznali tri glavna področja organizacije e-listovnika Mahara. To so: vsebina, listovnik in...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu tehnika in tehnologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu tehnika in tehnologija je podan pregled ciljev učnega načrta za predmet tehnika in tehnologija osnovni šoli, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu nemščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu nemščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet tuj jezik 1- angleščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu tuj jezik 1 – angleščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu tuj jezik 1-angleščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet tuj jezik 1- angleščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu biologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu biologija je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet biologijav osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika je podan pregled ciljev učnega načrta za predmet domovinska in državljanska kultura in etika, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V...