Izobraževalci se trenutno soočajo z obilico digitalnih (izobraževalnih) virov, ki jih lahko uporabijo pri poučevanju. Ena od ključnih kompetenc vsakega izobraževalca je, da sprejme to raznovrstnost, učinkovito izbere vire, ki najbolj ustrezajo učnim ciljem, skupini učencev in načinu poučevanja, organizira vsa zbrana gradiva, vzpostavi povezave ter spremeni, doda in sam razvije digitalne vire, ki podpirajo njegovo poučevanje. Obenem se mora zavedati, kaj pomeni odgovorna raba in upravljanje digitalnih vsebin. Pri rabi, poustvarjanju in deljenju virov mora upoštevati pravila o avtorskih pravicah ter zaščititi občutljive vsebine in podatke, kot so digitalni izpiti ali ocene učencev.
To kompetenco dopolnjujejo kompetence 3.2, 3.3 in 3.4, ki poudarjajo, da je pravi potencial digitalnih tehnologij v preusmeritvi pozornosti z učitelja kot vodje procesa poučevanja na v učenca usmerjeno poučevanje. S tem postane digitalno kompetenten izobraževalec mentor in vodja učencev pri njihovih postopoma vedno bolj samostojnih učnih prizadevanjih, kar pomeni, da zna najti nove, z digitalnimi tehnologijami podprte načine zagotavljanja vodenja in podpore učencem, tako samostojno kot v sodelovanju z drugimi (3.2), ter vpeljati, podpreti in spremljati samostojne (3.4) in skupinske (3.3) učne aktivnosti.
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu psihologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu psihologija so podani napotki za uporabo digitalne tehnologije za izgradnjo poglobljenega razumevanja in zmožnosti uporabe psiholoških spoznanj ter razvoja kompetenc in prečnih veščin. V poglavju didaktični...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu informatika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu informatika je podan pregled ciljev učnega načrta znanj za predmet informatika gimanziji, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu fizika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu fizika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet fizika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu slovenščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu slovenščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet slovenščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih šport in športna
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetih šport in športna vzgoja je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmete šport in športna vzgoja v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu gospodinjstvo
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu gospdinjstvo je podan pregled ciljev učnega načrta pri predmetu gopodinjstvo v osnovni šoli, ki so vezani na uporaboin vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu zgodovina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu zgodovina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu zgodovina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije v vrtcu
Smernice za uporabo digitalne tehnologije v vrtcu usmerjajo strokovne delavce, na kaj naj bodo pozorni ob vse večji rabi digitalne tehnologije v vrtcu. Opredeljujejo tudi strokovne podlage in priporočila za vključevanje digitalne tehnologije v vzgojno-izobraževalno...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu likovna umetnost/likovno snovanje
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Likovna umetnost/likovno snovanje je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Likovna umetnost/likovno snovanje v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu matematika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Matematika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Matematika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...