

Izobraževalci se trenutno soočajo z obilico digitalnih (izobraževalnih) virov, ki jih lahko uporabijo pri poučevanju. Ena od ključnih kompetenc vsakega izobraževalca je, da sprejme to raznovrstnost, učinkovito izbere vire, ki najbolj ustrezajo učnim ciljem, skupini učencev in načinu poučevanja, organizira vsa zbrana gradiva, vzpostavi povezave ter spremeni, doda in sam razvije digitalne vire, ki podpirajo njegovo poučevanje. Obenem se mora zavedati, kaj pomeni odgovorna raba in upravljanje digitalnih vsebin. Pri rabi, poustvarjanju in deljenju virov mora upoštevati pravila o avtorskih pravicah ter zaščititi občutljive vsebine in podatke, kot so digitalni izpiti ali ocene učencev.
To kompetenco dopolnjujejo kompetence 3.2, 3.3 in 3.4, ki poudarjajo, da je pravi potencial digitalnih tehnologij v preusmeritvi pozornosti z učitelja kot vodje procesa poučevanja na v učenca usmerjeno poučevanje. S tem postane digitalno kompetenten izobraževalec mentor in vodja učencev pri njihovih postopoma vedno bolj samostojnih učnih prizadevanjih, kar pomeni, da zna najti nove, z digitalnimi tehnologijami podprte načine zagotavljanja vodenja in podpore učencem, tako samostojno kot v sodelovanju z drugimi (3.2), ter vpeljati, podpreti in spremljati samostojne (3.4) in skupinske (3.3) učne aktivnosti.
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu geografija
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih glasbena umetnost v osnovni šoli in glasba v gimnaziji
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Matematika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Matematika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu francoščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov za francoščino v OŠ in GIM, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne tehnologije je...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri RAZREDNEM POUKU
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov slovenščine, matematike, spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, družbe, športa, likovne umetnosti in glasbene umetnosti področja razrednega pouka, ki so vezani na uporabo...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
Posnetek e-urice predstavlja možnosti uporabe H5P v spletni učilnici Moodle, za preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase. Vsebina podpira razvijanje kompetence 2.2 izdelovanje in...
MOOC – Moja digitalna identiteta
Vsi učitelji smo v zadnjem času bili prisiljeni v polni meri uporabljati informacijske tehnologije. Uporabljali smo različna orodja in vire. Številni uporabljajo nove rešitve že leta, pa se vseeno lahko znajdejo v zadregi, ko je potrebno odgovoriti na nekatere osnovna...
MOST (MOOC) – Varna raba interneta in naprav
Spletni tečaj MOST-V obravnava tematiko spletne varnosti in varne uporabe IKT. Udeleženci bodo s pomočjo gradiv in videoposnetkov spoznali, kje se skrivajo na nevarnosti na spletu, kako poskrbeti za svojo zasebnost pri uporabi različnih storitevter kaj lahko storimo...