

Ena od ključnih prednosti digitalnih tehnologij v izobraževanju je njihov potencial za podporo v učenca usmerjenih pedagoških strategij ter za spodbujanje aktivnega vključevanja učencev v učni proces in njihovega nadzora nad njim. Tako se lahko digitalne tehnologije uporabijo za lažje aktivno sodelovanje učencev na primer pri raziskovanju določene teme, preizkušanju različnih možnosti ali rešitev, razumevanju povezav, iskanju ustvarjalnih rešitev ali ustvarjanju izdelkov in razmišljanju o njih.
Poleg tega lahko digitalne tehnologije prispevajo k podpori raznolikosti v razredu in personalizaciji izobraževanja z zagotavljanjem učnih dejavnosti, prilagojenih ravni zmožnosti, zanimanjem ter učnim potrebam vsakega posameznega učenca. Pri tem pa je treba poskrbeti, da se morebitne neenakosti ne poglobijo (npr. neenakosti v dostopu do digitalnih tehnologij ali digitalnih veščinah), ter zagotoviti dostopnost digitalnih tehnologij vsem učencem, vključno tistim s posebnimi potrebami.
RAZUMEVANJE IN UPORABA UMETNE INTELIGENCE V ŠOLI
Seminar je namenjen učitelji računalništva in informatike ter vseh, ki jih zanima področje umetne inteligence. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci bodo na seminarju spoznali aplikacije za...
UČENJE MATEMATIKE, RAČUNALNIŠTVA IN NARAVOSLOVJA V OŠ Z MINECRAFTOM
Seminar je namenjen učiteljem matematike, naravoslovnih predmetov in računalništva v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci se usposobijo uporabo Minecraft za reševanje...
ŠOLSKI PROJEKTI IN MERITVE V Z MICRO:BITOM
Seminar je namenjen učiteljem računalništva, informatike, TIT in naravoslovja. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci se usposobijo za samostojno izvajanje šolskih projektov z vključevanjem...
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV Z ORODJEM SCRATCH IN RAZVIJANJE RAČUNALNIŠKEGA MIŠLJENJA
Program je namenjen vsem učiteljem, ki bi radi razvijali zmožnost reševanja problemov s pomočjo računalnika. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Na seminarju bomo prikazali kako učitelj pripravi...
RAZVIJANJE PODATKOVNE PISMENOSTI
Seminar je namenjen učiteljem matematike in učiteljem računalništva in informatike v OŠ in v srednješolskih programih ter strokovnim delavcem za organiziranje in izvajanje računalniško-informativnih dejavnosti. Program v obsegu 24 ur, poteka kombinirano v živo in na...
NAČRTOVANJE, PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA PRI POUKU V RAZREDU IN NA DALJAVO (RABA DIGITALNIH TEHNOLOGIJ PRI POUKU ANGLEŠČINE)
Seminar je namenjen učiteljem angleščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo in na daljavo. Program omogoča nadgradnjo specialno-didaktičnih vsebin (načrtovanje, preverjanje in ocenjevanje) in spoznavanje ter preiskušanje digitalnih orodji za...
RAZVIJANJE ZMOŽNOSTI DIGITALNEGA BRANJA
Seminar je namenjen učiteljem razrednega pouka. Program v obsegu 8 ur, poteka na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: spoznali pristope k razvijanju medijske pismenosti z vidika zmožnosti digitalnega branja učencev razredne stopnje in razvoja...
KAKO UČENCE USPOSOBITI ZA ODGOVOREN IN KRITIČEN ODNOS DO MEDIJSKIH VSEBIN
Seminar je namenjen učiteljem v osnovni šoli, učiteljem izbirnega predmeta vzgoja za medije in izbirnega predmeta državljanska kultura. Program v obsegu 8 ur poteka v živo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: razmišljali o vlogi medijev in informacijskih...
POUČUJMO KEMIJSKE REAKCIJE ANALOGNO IN DIGITALNO
Seminar je namenjen učiteljem kemije v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 8 ur in samostojno na daljavo V primeru poslabšanih zdravstvenih razmer zaradi okužb s SARS-CoV-2 se lahko v celoti izvaja na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: celostno...
INDIVIDUALIZACIJA IN DIFERENCIACIJA V UČNEM PROCESU PRI LIKOVNI UMETNOSTI
Seminar je namenjen učiteljem likovne umetnosti v osnovni in srednji šoli ter učiteljem razrednega pouka. Program v obsegu 8 ur, poteka kombinirano v živo in samostojno na daljavo v spletni učilnici Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: se seznanili s...