Ena od ključnih prednosti digitalnih tehnologij v izobraževanju je njihov potencial za podporo v učenca usmerjenih pedagoških strategij ter za spodbujanje aktivnega vključevanja učencev v učni proces in njihovega nadzora nad njim. Tako se lahko digitalne tehnologije uporabijo za lažje aktivno sodelovanje učencev na primer pri raziskovanju določene teme, preizkušanju različnih možnosti ali rešitev, razumevanju povezav, iskanju ustvarjalnih rešitev ali ustvarjanju izdelkov in razmišljanju o njih.
Poleg tega lahko digitalne tehnologije prispevajo k podpori raznolikosti v razredu in personalizaciji izobraževanja z zagotavljanjem učnih dejavnosti, prilagojenih ravni zmožnosti, zanimanjem ter učnim potrebam vsakega posameznega učenca. Pri tem pa je treba poskrbeti, da se morebitne neenakosti ne poglobijo (npr. neenakosti v dostopu do digitalnih tehnologij ali digitalnih veščinah), ter zagotoviti dostopnost digitalnih tehnologij vsem učencem, vključno tistim s posebnimi potrebami.
Prihranite čas pri preverjanju znanja učencev/dijakov
Na posnetku e-urici so predstavljene možnosti uporabe digitalne tehnologije za preverjanje znanja s poudarkom upoštevanja taksonomskih ravni, podajanja učinkovite povratne informacije za učeče se in možnostih zajema informacij za učitelja za načrtovanje...
Bralno matematična pismenost – Tvorjenje in upovedovanje preglednic in grafov
Na posnetku e-urice je v ospredju izpostavljen pomen znanja tvorjenja preglednic in grafov, zbiranje, urejanje in predstavitev podatkov pri pouku matematike in možnosti uporabe digitalne tehnologije v ta namen.smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične možnosti H5P v spletni učilnici Moodle, ki omogoča preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase...raziskovanje načinov digitalnega...
Bogatim posnetke razlage z interaktivnimi elementi, ki spodbujajo miselno aktivnost-učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe orodja H5P v skladu s področji DigComp 2.1 in DigCompEdu.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujam timsko delo in sodelovalno učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe digitalnih tehnologij v procesih sodelovanja in soustvarjanja. Prikazane so nekatere izbrane aplikacije in digitalna orodja v konkretni dejavnosti sodelovalnega učenja.smiselno vključevanje digitalne...
Posnamem in delim razlago učne teme/vsebine z Active Presenter
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije orodja Active Presenter za snemanje učnih vsebin, navodil…raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Vizualne predstavitve s Canvo kot dokaz o učenju
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije Canva za pridobivanje vizualnih predstavitev kot dokazov učenja.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujanje dobrega počutja vseh učencev
Na posnetku e-urice je predstavljen pomen dobrega počutja za vse učeče se. Prikazane so aktivnosti s podporo digitalne tehnologije, ki jih lahko za dobro počutje uporabimo tako pri sebi kot pri učečih se, prilagojeno in odvisno glede na njihovo zrelost, starost in...
Sodelujmo, kjerkoli in kadarkoli: Digitalna tehnologija v podporo vsem – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalna tehnologija pri izpeljavi sodelovalnih oblik učenja pri kombinirani izvedbi pouka. smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja Izvajalec:...
Vključenost učenca v vse faze učenja in poučevanja: Formativno spremljanje v podporo učenju – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice je podan uvid v organizacijo in vodenje razreda s podporo digitalnih tehnologij, pri čemer je poudarjena vloga vsakega učenca v vseh fazah učenja. Prikazan je primer načrtovanja učnega sklopa, ki izhaja iz vprašanja Kje je učenec v tem trenutku...