

Ena od ključnih prednosti digitalnih tehnologij v izobraževanju je njihov potencial za podporo v učenca usmerjenih pedagoških strategij ter za spodbujanje aktivnega vključevanja učencev v učni proces in njihovega nadzora nad njim. Tako se lahko digitalne tehnologije uporabijo za lažje aktivno sodelovanje učencev na primer pri raziskovanju določene teme, preizkušanju različnih možnosti ali rešitev, razumevanju povezav, iskanju ustvarjalnih rešitev ali ustvarjanju izdelkov in razmišljanju o njih.
Poleg tega lahko digitalne tehnologije prispevajo k podpori raznolikosti v razredu in personalizaciji izobraževanja z zagotavljanjem učnih dejavnosti, prilagojenih ravni zmožnosti, zanimanjem ter učnim potrebam vsakega posameznega učenca. Pri tem pa je treba poskrbeti, da se morebitne neenakosti ne poglobijo (npr. neenakosti v dostopu do digitalnih tehnologij ali digitalnih veščinah), ter zagotoviti dostopnost digitalnih tehnologij vsem učencem, vključno tistim s posebnimi potrebami.
Sodelov@lnica Geografija
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje geografije.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Likovna umetnost
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje likovne umetnosti.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Zgodovina
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje zgodovine.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Glasba
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za glasbo in zbore v šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Športna vzgoja/Šport
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje športa in športne vzgoje v osnovnih in srednjih šolah.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica Fizika
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje fizike v osnovnih in srednjih šolah.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do...
Sodelov@lnica – NIP računalništvo v 4. in 5. razredu
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje NIP računalništvo v 4. in 5. razredu osnovne šole.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica – NIP računalništvo v 6. razredu
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje NIP računalništvo v 6. razredu osnovne šole.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica – Fakultativni pouk računalništva v OŠ
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje fakultativnega pouka računalništva v osnovni šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica NAMA
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje razrednega pouka, naravoslovja in matematike (NA-MA).raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...