

Ena od ključnih prednosti digitalnih tehnologij v izobraževanju je njihov potencial za podporo v učenca usmerjenih pedagoških strategij ter za spodbujanje aktivnega vključevanja učencev v učni proces in njihovega nadzora nad njim. Tako se lahko digitalne tehnologije uporabijo za lažje aktivno sodelovanje učencev na primer pri raziskovanju določene teme, preizkušanju različnih možnosti ali rešitev, razumevanju povezav, iskanju ustvarjalnih rešitev ali ustvarjanju izdelkov in razmišljanju o njih.
Poleg tega lahko digitalne tehnologije prispevajo k podpori raznolikosti v razredu in personalizaciji izobraževanja z zagotavljanjem učnih dejavnosti, prilagojenih ravni zmožnosti, zanimanjem ter učnim potrebam vsakega posameznega učenca. Pri tem pa je treba poskrbeti, da se morebitne neenakosti ne poglobijo (npr. neenakosti v dostopu do digitalnih tehnologij ali digitalnih veščinah), ter zagotoviti dostopnost digitalnih tehnologij vsem učencem, vključno tistim s posebnimi potrebami.
Zgodovina OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem zgodovine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Umetnostna zgodovina in likovna umetnost
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem umetnostne zgodovine in likovne umetnosti, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Tehnika in tehnologija
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem tehnike in tehnologije, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Šport SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem športa v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Šport OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem športa v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Španščina SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem španščine v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Španščina OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem španščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Španščina
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem španščine, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Šole z italijanskim učnim jezikom – Scuole con lingua d’insegnamento italiana
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem v šolah z italijanskim učnim jezikom, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Dvojezično šolstvo v Prekmurju
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem dvojezičnega šolstva v Prekmurju, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...