Ena od ključnih prednosti digitalnih tehnologij v izobraževanju je njihov potencial za podporo v učenca usmerjenih pedagoških strategij ter za spodbujanje aktivnega vključevanja učencev v učni proces in njihovega nadzora nad njim. Tako se lahko digitalne tehnologije uporabijo za lažje aktivno sodelovanje učencev na primer pri raziskovanju določene teme, preizkušanju različnih možnosti ali rešitev, razumevanju povezav, iskanju ustvarjalnih rešitev ali ustvarjanju izdelkov in razmišljanju o njih.
Poleg tega lahko digitalne tehnologije prispevajo k podpori raznolikosti v razredu in personalizaciji izobraževanja z zagotavljanjem učnih dejavnosti, prilagojenih ravni zmožnosti, zanimanjem ter učnim potrebam vsakega posameznega učenca. Pri tem pa je treba poskrbeti, da se morebitne neenakosti ne poglobijo (npr. neenakosti v dostopu do digitalnih tehnologij ali digitalnih veščinah), ter zagotoviti dostopnost digitalnih tehnologij vsem učencem, vključno tistim s posebnimi potrebami.
Fizika – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem fizike v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Fizika – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem fizike v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Filmska vzgoja
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem izbirnih predmetov Filmska vzgoja (OŠ) in Film (SŠ), objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje...
Ekonomija
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem ekonomskih predmetov v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Družboslovje
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem družboslovja v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Domovinska in državljanska kultura in etika
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem domovinske in državljanske kulture in etike v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Biologija – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem biologije v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Angleščina – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem angleščine v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi. raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Angleščina – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem angleščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi. raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
MOOC – E-listovnik
Na množičnem spletnem tečaju E-listovnik bomo “osvežili” vpogled v različne oblike učenja in poučevanja. Pokazali bomo, kako lahko v pedagoškem procesu povezujemo določeno obliko učenja z delom v e-Listovniku Mahara. Spoznali bomo funkcionalnosti, ki jih nudi...