Digitalne kompetence izobraževalcev se izražajo skozi njihove zmožnosti rabe digitalnih tehnologij ne le za izboljšanje poučevanja, temveč tudi za strokovno komuniciranje s sodelavci, učenci, starši in drugimi deležniki z namenom osebnega strokovnega razvoja kot tudi skupnih koristi ter stalnih inovacij organizacije in učiteljskega poklica. To je cilj kompetenc področja 1.
Seminar za upravljanje znanja s poudarkom na kompetenčnem področju poklicnega delovanja
Namen seminarja je razvoj praktičnih veščin in poglobljenega razumevanja vzgojno-izobraževalnih konceptov ter razvoj digitalnih kompetenc, s katerimi strokovni delavci učinkoviteje upravljajo znanje. Z razvitimi kompetencami tega področja bodo strokovni delavci...
Ali znamo izkoristiti pouk na prostem?
Na posnetku e-urice so predstavljene značilnosti pouka na prostem v primerjavi s poukom v učilnici. Prikazane so izvedbe dejavnosti v posameznih fazah pouka na prostem ter kako izpeljati dejavnosti pouka na prostem z učenci vključeni v pouk na daljavo.[iframe...
Spletne ankete za zbiranje in obdelavo podatkov ter razvijanje podatkovne pismenosti
V posnetku e-urice je na primeru spletnega orodja 1KA predstavljena didaktična uporaba spletnih anket. Prikazano je, kako glede na namen pridobivanja podatkov izbirati med različnimi tipi vprašanj in kako ob zbranih podatkih izbrati vrsto prikaza računalniško...
Spremljam in povratno informiram v realnem času
V posnetku e-urice je predstavljeno nekaj rešitev/možnosti za spremljanje in povratno informiranje učencev v realnem času. Prikazana sta dva primera iz prakse v spletnem orodju Nearpod. Predstavljenih je nekaj osnovnih navodil za delo ter možnosti za načrtovanje in...
“Ozvočene” dejavnosti za učence na daljavo
V posnetku e-urice so predstavljene dejavnosti, ki omogočajo delo na daljavo, v primeru, ko učencem podajamo zvočna navodila, zvočne povratne informacije. Posebna pozornost je namenjena orodjem in okoljem, primernim za mlajše učence. Prikazani so primeri krajših...