Digitalne kompetence izobraževalcev se izražajo skozi njihove zmožnosti rabe digitalnih tehnologij ne le za izboljšanje poučevanja, temveč tudi za strokovno komuniciranje s sodelavci, učenci, starši in drugimi deležniki z namenom osebnega strokovnega razvoja kot tudi skupnih koristi ter stalnih inovacij organizacije in učiteljskega poklica. To je cilj kompetenc področja 1.
Delo z otroki s posebnimi potrebami
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori na področju dela z otroki s posebnimi potrebami, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Nemščina študijske SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem nemščine v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Nemščina študijske OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem nemščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Naravoslovje
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo naravoslovje v osnovni šoli in programih SPI in NPI, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Matematika – SSI, SPI
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo matematiko v srednjih strokovnih in poklicnih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...