Digitalne kompetence izobraževalcev se izražajo skozi njihove zmožnosti rabe digitalnih tehnologij ne le za izboljšanje poučevanja, temveč tudi za strokovno komuniciranje s sodelavci, učenci, starši in drugimi deležniki z namenom osebnega strokovnega razvoja kot tudi skupnih koristi ter stalnih inovacij organizacije in učiteljskega poklica. To je cilj kompetenc področja 1.
Kemija – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo kemijo v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Italijanščina – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo italijanščino v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Italijanščina – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo italijanščino v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Gospodinjstvo in šolska prehrana
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem gospodinjstva in organizatorjem šolske prehrane v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Glasba
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem glasbe v osnovni in srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...