Digitalne kompetence izobraževalcev se izražajo skozi njihove zmožnosti rabe digitalnih tehnologij ne le za izboljšanje poučevanja, temveč tudi za strokovno komuniciranje s sodelavci, učenci, starši in drugimi deležniki z namenom osebnega strokovnega razvoja kot tudi skupnih koristi ter stalnih inovacij organizacije in učiteljskega poklica. To je cilj kompetenc področja 1.
Sodelov@lnica Trajnostna mobilnost
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam na področju trajnostne mobilnosti.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne...
Sodelov@lnica Razredni pouk
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje razrednega pouka.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Dijaški domovi
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori na področju dijaških domov, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Knjižnična dejavnost SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori na področju knjižnične dejavnosti v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Knjižnična dejavnost OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori na področju knjižnične dejavnosti v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...