

Izobraževalci se trenutno soočajo z obilico digitalnih (izobraževalnih) virov, ki jih lahko uporabijo pri poučevanju. Ena od ključnih kompetenc vsakega izobraževalca je, da sprejme to raznovrstnost, učinkovito izbere vire, ki najbolj ustrezajo učnim ciljem, skupini učencev in načinu poučevanja, organizira vsa zbrana gradiva, vzpostavi povezave ter spremeni, doda in sam razvije digitalne vire, ki podpirajo njegovo poučevanje. Obenem se mora zavedati, kaj pomeni odgovorna raba in upravljanje digitalnih vsebin. Pri rabi, poustvarjanju in deljenju virov mora upoštevati pravila o avtorskih pravicah ter zaščititi občutljive vsebine in podatke, kot so digitalni izpiti ali ocene učencev.
To kompetenco dopolnjujejo kompetence 3.2, 3.3 in 3.4, ki poudarjajo, da je pravi potencial digitalnih tehnologij v preusmeritvi pozornosti z učitelja kot vodje procesa poučevanja na v učenca usmerjeno poučevanje. S tem postane digitalno kompetenten izobraževalec mentor in vodja učencev pri njihovih postopoma vedno bolj samostojnih učnih prizadevanjih, kar pomeni, da zna najti nove, z digitalnimi tehnologijami podprte načine zagotavljanja vodenja in podpore učencem, tako samostojno kot v sodelovanju z drugimi (3.2), ter vpeljati, podpreti in spremljati samostojne (3.4) in skupinske (3.3) učne aktivnosti.
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV S SMISELNO RABO DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Seminar je namenjen vzgojiteljem v vrtcih, učiteljem v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 16 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Sestavljen je iz treh delov. Prvi del del seminarja poteka v živo, drugi del poteka kot...
UČINKOVITO POUČEVANJE NEMŠČINE S PODPORO DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Seminar je namenjen učiteljem nemščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 8 ur, poteka individualno na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: spoznali možnosti digitalne tehnologije za bolj učinkovit pouk nemščine izmenjali izkušnje pri uporabi...
MOOC – Moja digitalna identiteta
Vsi učitelji smo v zadnjem času bili prisiljeni v polni meri uporabljati informacijske tehnologije. Uporabljali smo različna orodja in vire. Številni uporabljajo nove rešitve že leta, pa se vseeno lahko znajdejo v zadregi, ko je potrebno odgovoriti na nekatere osnovna...
Pridobivanje raznovrstnih dokazov o učenju in znanju pri pouku na daljavo
Na seminarju udeleženci načrtujejo raznolike učne dejavnosti s smiselnim vključevanjem digitalnih tehnologij v pouk in za učenje na daljavo. Preko dejavnosti na seminarju udeleženci razmišljajo kaj učitelju in učencu omogočajo raznolike učne izkušnje in kaj vodi...
Načrtovanje raznolikih učnih izkušenj za pouk na daljavo
Na seminarju udeleženci načrtujejo raznolike učne dejavnosti s smiselnim vključevanjem digitalnih tehnologij v pouk in za učenje na daljavo. Preko dejavnosti na seminarju udeleženci razmišljajo kaj učitelju in učencu omogočajo raznolike učne izkušnje in kaj vodi...