

Izobraževalci se trenutno soočajo z obilico digitalnih (izobraževalnih) virov, ki jih lahko uporabijo pri poučevanju. Ena od ključnih kompetenc vsakega izobraževalca je, da sprejme to raznovrstnost, učinkovito izbere vire, ki najbolj ustrezajo učnim ciljem, skupini učencev in načinu poučevanja, organizira vsa zbrana gradiva, vzpostavi povezave ter spremeni, doda in sam razvije digitalne vire, ki podpirajo njegovo poučevanje. Obenem se mora zavedati, kaj pomeni odgovorna raba in upravljanje digitalnih vsebin. Pri rabi, poustvarjanju in deljenju virov mora upoštevati pravila o avtorskih pravicah ter zaščititi občutljive vsebine in podatke, kot so digitalni izpiti ali ocene učencev.
To kompetenco dopolnjujejo kompetence 3.2, 3.3 in 3.4, ki poudarjajo, da je pravi potencial digitalnih tehnologij v preusmeritvi pozornosti z učitelja kot vodje procesa poučevanja na v učenca usmerjeno poučevanje. S tem postane digitalno kompetenten izobraževalec mentor in vodja učencev pri njihovih postopoma vedno bolj samostojnih učnih prizadevanjih, kar pomeni, da zna najti nove, z digitalnimi tehnologijami podprte načine zagotavljanja vodenja in podpore učencem, tako samostojno kot v sodelovanju z drugimi (3.2), ter vpeljati, podpreti in spremljati samostojne (3.4) in skupinske (3.3) učne aktivnosti.
Prihranite čas pri preverjanju znanja učencev/dijakov
Na posnetku e-urici so predstavljene možnosti uporabe digitalne tehnologije za preverjanje znanja s poudarkom upoštevanja taksonomskih ravni, podajanja učinkovite povratne informacije za učeče se in možnostih zajema informacij za učitelja za načrtovanje...
Bralno matematična pismenost – Tvorjenje in upovedovanje preglednic in grafov
Na posnetku e-urice je v ospredju izpostavljen pomen znanja tvorjenja preglednic in grafov, zbiranje, urejanje in predstavitev podatkov pri pouku matematike in možnosti uporabe digitalne tehnologije v ta namen.smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične možnosti H5P v spletni učilnici Moodle, ki omogoča preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase...raziskovanje načinov digitalnega...
Bogatim posnetke razlage z interaktivnimi elementi, ki spodbujajo miselno aktivnost-učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe orodja H5P v skladu s področji DigComp 2.1 in DigCompEdu.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujam timsko delo in sodelovalno učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe digitalnih tehnologij v procesih sodelovanja in soustvarjanja. Prikazane so nekatere izbrane aplikacije in digitalna orodja v konkretni dejavnosti sodelovalnega učenja.smiselno vključevanje digitalne...
Posnamem in delim razlago učne teme/vsebine z Active Presenter
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije orodja Active Presenter za snemanje učnih vsebin, navodil…raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Vizualne predstavitve s Canvo kot dokaz o učenju
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije Canva za pridobivanje vizualnih predstavitev kot dokazov učenja.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujanje dobrega počutja vseh učencev
Na posnetku e-urice je predstavljen pomen dobrega počutja za vse učeče se. Prikazane so aktivnosti s podporo digitalne tehnologije, ki jih lahko za dobro počutje uporabimo tako pri sebi kot pri učečih se, prilagojeno in odvisno glede na njihovo zrelost, starost in...
Sodelujmo, kjerkoli in kadarkoli: Digitalna tehnologija v podporo vsem – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalna tehnologija pri izpeljavi sodelovalnih oblik učenja pri kombinirani izvedbi pouka. smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja Izvajalec:...
Vključenost učenca v vse faze učenja in poučevanja: Formativno spremljanje v podporo učenju – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice je podan uvid v organizacijo in vodenje razreda s podporo digitalnih tehnologij, pri čemer je poudarjena vloga vsakega učenca v vseh fazah učenja. Prikazan je primer načrtovanja učnega sklopa, ki izhaja iz vprašanja Kje je učenec v tem trenutku...