V smernicah za razvijanje zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijam so opredeljeni gradniki zmožnosti reševanja avtentičnih problemov ter  za posamezno obdobje vzgojno-izobraževalnega procesa z opisniki opredeljena raven doseganja zmožnosti reševanja avtentičnih problemov in digitalnih kompetenc, ki naj bi jih učeči se dosegali ob zaključenem obdobju vzgoje in izobraževanja. Za posamezne faze reševanja avtentičnih problemov (predpriprava učitelja, uvid v problemsko situacijo, načrtovanje, izvedba, poizvedovanje, izboljšava, predstavite, reflesija) so predstavljene vodilne dejavnosti z napotki za rabo digitalnih tehnologije.

prilagoditev digitalnih virov učnemu okolju, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja, strateška in namenska izboljšava poučevalne prakse, osredotočanje na opolnomočenje učencev, spodbujanje učencev k uporabi digitalnih tehnologij, vpeljava dejavnosti za spodbujanje digitalnih kompetenc učencev

Avtorji vira:

Anita Poberžnik, Goran Bezjak et al.

Povezava do vira:

https://www.zrss.si/pdf/Resevanje_avtenticnih_problemov_gradniki.pdf

(Skupno število ogledov 40, od tega danes 1.)
Dostopnost