Digitalne kompetence so ene od transverzalnih kompetenc, ki jih morajo izobraževalci prenesti učencem. Medtem ko je spodbujanje drugih transverzalnih kompetenc z rabo digitalnih tehnologij le del digitalnih kompetenc izobraževalcev, pa je sposobnost izobraževalcev, da učencem pomagajo pri pridobivanju digitalnih kompetenc, sestavni del digitalnih kompetenc izobraževalcev. Zaradi tega je tej zmožnosti v okvirju DigCompEdu namenjeno posebno področje.
Digitalne kompetence učencev opredeljuje Evropski okvir digitalnih kompetenc za državljane (DigComp). Okvir DigCompEdu je zasnovan na podoben način ter opisuje pet kompetenc, ki so vsebinsko in opisno skladne z okvirjem DigComp, naslovi pa so bili prilagojeni, tako da poudarjajo pedagoški vidik ter bistvo okvirja DigCompEdu.
Kako vem, kateri digitalni vir je uporaben in resničen?
Na posnetku e-urice so predstavljene možnosti, kako preverimo verodostojnost in zanesljivost digitalnih virov.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenjaIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave: https://video.arnes.si/watch/B1cfYENYRKcf
Prihranite čas pri preverjanju znanja učencev/dijakov
Na posnetku e-urici so predstavljene možnosti uporabe digitalne tehnologije za preverjanje znanja s poudarkom upoštevanja taksonomskih ravni, podajanja učinkovite povratne informacije za učeče se in možnostih zajema informacij za učitelja za načrtovanje...
Bralno matematična pismenost – Tvorjenje in upovedovanje preglednic in grafov
Na posnetku e-urice je v ospredju izpostavljen pomen znanja tvorjenja preglednic in grafov, zbiranje, urejanje in predstavitev podatkov pri pouku matematike in možnosti uporabe digitalne tehnologije v ta namen.smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične možnosti H5P v spletni učilnici Moodle, ki omogoča preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase...raziskovanje načinov digitalnega...
Bogatim posnetke razlage z interaktivnimi elementi, ki spodbujajo miselno aktivnost-učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe orodja H5P v skladu s področji DigComp 2.1 in DigCompEdu.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujam timsko delo in sodelovalno učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe digitalnih tehnologij v procesih sodelovanja in soustvarjanja. Prikazane so nekatere izbrane aplikacije in digitalna orodja v konkretni dejavnosti sodelovalnega učenja.smiselno vključevanje digitalne...
Posnamem in delim razlago učne teme/vsebine z Active Presenter
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije orodja Active Presenter za snemanje učnih vsebin, navodil…raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Vizualne predstavitve s Canvo kot dokaz o učenju
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije Canva za pridobivanje vizualnih predstavitev kot dokazov učenja.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujanje dobrega počutja vseh učencev
Na posnetku e-urice je predstavljen pomen dobrega počutja za vse učeče se. Prikazane so aktivnosti s podporo digitalne tehnologije, ki jih lahko za dobro počutje uporabimo tako pri sebi kot pri učečih se, prilagojeno in odvisno glede na njihovo zrelost, starost in...
Sodelujmo, kjerkoli in kadarkoli: Digitalna tehnologija v podporo vsem – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalna tehnologija pri izpeljavi sodelovalnih oblik učenja pri kombinirani izvedbi pouka. smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja Izvajalec:...