So zasnovane kot izobraževanja na daljavo, pri katerih boste interaktivno sodelovali s predavatelji in udeleženci preko skupne uporabe slike, zvoka in zaslona.
Ali znamo izkoristiti pouk na prostem?
A1, B1, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
Na posnetku e-urice so predstavljene značilnosti pouka na prostem v primerjavi s poukom v učilnici. Prikazane so izvedbe dejavnosti v posameznih fazah pouka na prostem ter kako izpeljati dejavnosti pouka na prostem z učenci vključeni v pouk na daljavo.[iframe...
Spletne ankete za zbiranje in obdelavo podatkov ter razvijanje podatkovne pismenosti
B1, B2, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
V posnetku e-urice je na primeru spletnega orodja 1KA predstavljena didaktična uporaba spletnih anket. Prikazano je, kako glede na namen pridobivanja podatkov izbirati med različnimi tipi vprašanj in kako ob zbranih podatkih izbrati vrsto prikaza računalniško...
Spremljam in povratno informiram v realnem času
A1, B1, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
V posnetku e-urice je predstavljeno nekaj rešitev/možnosti za spremljanje in povratno informiranje učencev v realnem času. Prikazana sta dva primera iz prakse v spletnem orodju Nearpod. Predstavljenih je nekaj osnovnih navodil za delo ter možnosti za načrtovanje in...
Kako spodbujati razvoj kritičnega mišljenja pri pouku na daljavo? 2. del
B1, B2, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
e-urica, je posneta v dveh delih. V prvem delu je predstavljena opredelitev kritičnega mišljenja. Prikazano je kako (v kontekstu formativnega spremljanja kritičnega mišljenja) skupaj z učenci na daljavo raziskati, kaj kritično mišljenje je in zakaj je pomembno (kar...
Kako spodbujati razvoj kritičnega mišljenja pri pouku na daljavo? 1. del
B1, B2, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
e-urica, je posneta v dveh delih. V prvem delu je predstavljena opredelitev kritičnega mišljenja. Prikazano je kako (v kontekstu formativnega spremljanja kritičnega mišljenja) skupaj z učenci na daljavo raziskati, kaj kritično mišljenje je in zakaj je pomembno (kar...
Varno in spodbudno učno okolje
A1, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
Na posnetku e-urice je predstavljen pomen dobrih odnosov in dobrega stika za zdrav psihični razvoj posameznika in za dobro počutje v skupini oz. razredu. Prikazanih je nekaj preprostih individualnih in skupinskih vaj ter orodij (Metafore počutja, Lestvica za...
Pomen sodelovanja in komunikacije v digitalnih okoljih v vrtcih
A1, A2, B1, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
Na posnetku e-urice so predstavljene možnosti uporabe digitalnih okolij za komunikacijo in sodelovanje v vrtcu ter o možnostih uporabe digitalnih tehnologij v procesih sodelovanja tudi s starši. Na primeru konkretne dejavnosti je prikazana je uporaba izbrane...
Kako vem, kateri digitalni vir je uporaben in resničen?
A2, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Webinarji/e-Urice
Na posnetku e-urice so predstavljene možnosti, kako preverimo verodostojnost in zanesljivost digitalnih virov.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenjaIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave: https://video.arnes.si/watch/B1cfYENYRKcf
Prihranite čas pri preverjanju znanja učencev/dijakov
A2, B1, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
Na posnetku e-urici so predstavljene možnosti uporabe digitalne tehnologije za preverjanje znanja s poudarkom upoštevanja taksonomskih ravni, podajanja učinkovite povratne informacije za učeče se in možnostih zajema informacij za učitelja za načrtovanje...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
A2, B1, Digitalni viri, Opolnomočenje učencev, Poklicno delovanje, Poučevanje in učenje, Usposabljanja, Vodenje in podpora učencem, Vrednotenje, Webinarji/e-Urice
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične možnosti H5P v spletni učilnici Moodle, ki omogoča preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase...raziskovanje načinov digitalnega...