Ena od ključnih prednosti digitalnih tehnologij v izobraževanju je njihov potencial za podporo v učenca usmerjenih pedagoških strategij ter za spodbujanje aktivnega vključevanja učencev v učni proces in njihovega nadzora nad njim. Tako se lahko digitalne tehnologije uporabijo za lažje aktivno sodelovanje učencev na primer pri raziskovanju določene teme, preizkušanju različnih možnosti ali rešitev, razumevanju povezav, iskanju ustvarjalnih rešitev ali ustvarjanju izdelkov in razmišljanju o njih.
Poleg tega lahko digitalne tehnologije prispevajo k podpori raznolikosti v razredu in personalizaciji izobraževanja z zagotavljanjem učnih dejavnosti, prilagojenih ravni zmožnosti, zanimanjem ter učnim potrebam vsakega posameznega učenca. Pri tem pa je treba poskrbeti, da se morebitne neenakosti ne poglobijo (npr. neenakosti v dostopu do digitalnih tehnologij ali digitalnih veščinah), ter zagotoviti dostopnost digitalnih tehnologij vsem učencem, vključno tistim s posebnimi potrebami.

Šole z italijanskim učnim jezikom – Scuole con lingua d’insegnamento italiana

Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem v šolah z italijanskim učnim jezikom, objavi strokovnih  gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...

več...
(Skupno število ogledov 513, od tega danes 1.)
Dostopnost