V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov slovenščine, matematike, spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, družbe, športa, likovne umetnosti in glasbene umetnosti področja razrednega pouka, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih kompetenc pri predmetih na razrednem pouku. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne tehnologije je podan pregled izbranih (možnih) dejavnosti učencev z osmišljeno uporabo digitalne tehnologije z vidika letnega in sprotnega načrtovanja s pomočjo e-učbenikov in i-učbenikov, didaktičnih programih, e-gradivih in drugih e-virih ter programske opreme in aplikacij pri pouku. Podane so usmeritve za razvijanje digitalnega branja, spletne varnosti in smiselne uporabe digitalne tehnologije. V drugem delu je podan seznam s povezavami na prostodostopna e-gradiva ter e-storitve za uporabo, ustvarjanje, sodelovanje, komunikacijo in so lahko v podporo pri pouku na razredni stopnji. 

raziskovanje digitalnih virov, prilagoditev digitalnih virov učnem okolju, strateška uporaba interaktivnih virov, raziskovanje digitalnih strategij poučevanja in učenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja. vpeljava dejavnosti za spodbujanje digitalnih kompetenc učencev, strateško spodbujanje digitalnih kompetenc učencev

Avtor vira:

Mojca Dolinar, dr. Nina Novak, Vesna Vršič

Povezava do vira:

https://www.zrss.si/pdf/DTsmernice_ razredni_ pouk.

(Skupno število ogledov 47, od tega danes 1.)
Dostopnost