Vrednotenje lahko spodbuja ali ovira inovacije v izobraževanju. Pri integraciji digitalnih tehnologij v procese učenja in poučevanja moramo upoštevati načine, kako lahko z digitalnimi tehnologijami izboljšamo obstoječe strategije vrednotenja. Obenem moramo upoštevati tudi to, kako jih lahko uporabimo za ustvarjanje ali spodbujanje inovativnih pristopov vrednotenja. Digitalno kompetentni izobraževalci bi morali znati uporabljati digitalne tehnologije za vrednotenje tako, da upoštevajo ta dva cilja.

Raba digitalnih tehnologij v izobraževanju, bodisi za namene vrednotenja, učenja, administracije ali druge, pomeni tudi to, da je vsakemu posamezniku na voljo zelo veliko podatkov. Analiza in razlaga teh podatkov ter njihova raba pri sprejemanju odločitev postajajo poleg analize standardnih dokazov o učenčevem vedenju vse pomembnejši vidiki izobraževanja.

Hkrati lahko digitalne tehnologije omogočijo neposredno spremljanje učenčevega napredka, poenostavijo izmenjavo povratnih informacij ter izobraževalcem zagotovijo načine za vrednotenje in prilagajanje njihovih strategij poučevanja.

Sodelov@lnica – NIP računalništvo v 4. in 5. razredu

Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje NIP računalništvo v 4. in 5. razredu osnovne šole.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...

več...

Sodelov@lnica – Fakultativni pouk računalništva v OŠ

Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje fakultativnega pouka računalništva v osnovni šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...

več...
(Skupno število ogledov 451, od tega danes 1.)
Dostopnost